Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 29 juni 2010

Beste ideeén.........

Hebben jullie dat nu ook wel eens, zit je de hele dag te prutsen op iets en dan lukt het voor geen meter, nou dat had ik gisteren.
Ik moet een pop/knuffel aankleden maar dat mormel heeft een gek punt koppie, en daar moest ik een badjas voor maken, de capuchon lukte maar niet ik heb ik weet niet hoeveel mutsen gemaakt, elke keer was het, het net niet.
Vanacht kon ik niet slapen en ineens was daar het idee hoe ik het wel moest doen, dus vanochtend gelijk pen en papier gepakt en uitgetekend hoe ik het in mijn hoofd had zitten en ja hoor het lukte gelijk.
.
De beste ideeén worden vaak snachts geboren, ik ga maar eens pen en papier naast mijn bed leggen voordat ik weer een goed idee heb en ik het dan de volgende ochtend niet meer weet, zou zonde zijn.
.
Binnenkort het resultaat
.
~~Tot frutsel~tot jacoline~~

1 opmerking:

  1. Hihi herkenbaar, kreeg onlangs ook van iemand de tip van pen en papier naast het bed. Fijn dat het gelukt is met het basjasje.

    BeantwoordenVerwijderen