Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 5 december 2010

Hondenkussen met bearded collies erop




De honden hadden nog steeds een oud/lelijk blauw hondenkussen, terwijl onze kamer zwart/grijs en rood is.
Ik had gordijnen willen maken van een zwart wit ruit, maar de tijd ontbrak steeds, terwijl die lap stof mij wel lag aan te kijken, dus ik heb daar het hondenkussen van gemaakt.
Op het kussen heb ik 2 silhouettes gemaakt van bearded collies, dat leek mij leuk, aangezien wij hier 2 van die monsters hier hebben lopen.
Achteraf vind ik die applicaties wel wat klein uitgevallen, maar ik had geen zin om het opnieuw te doen.
Ook gelijk maar een ruitjes kussen voor in de stoel gemaakt en ook voor op de bank.
gr jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen