Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 5 december 2010

Kraamcadeau




Bij de buren van mijn ouders was er een tweeling geboren, dus ik mocht voor mijn ouders weer een kraamcadeau maken, mijn moeder vond de fleece cape erg leuk, of ik die weer wilde maken.
Ik heb ze bijna het zelfde gemaakt, maar toch net weer anders, ik heb bij de ene een blauwe ruit gebruikt bij de andere van dezelfde tint een stippeltje.
Bij allebei de eerste letter van hun naam erop gemaakt en een borduring van maarten erbij.
Voor allebei de jongens heb ik een tuttelpopje erbij gemaakt van dezelfde stoffen als de muts.
gr jacoline

3 opmerkingen:

  1. Hey this is kindа of off toрiс but I ωas ωondеring if
    blogs uѕe WΥSIWYG еԁitors or іf уοu
    hаѵe to manuallу coԁе with HTΜL.
    I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    my web site: babydeken
    My webpage > wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veгу nіcе poѕt.
    ӏ just stumblеԁ upon yоur weblοg and
    wanted tο mentiоn that ӏ've really loved surfing around your weblog posts. After all I will be subscribing on your feed and I hope you write once more very soon!

    Visit my web-site - Kraamcadeaus.Wordpress.Com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Maak je zelf ook andere kraamcadeaus?
    Wil er namelijk een laten maken

    BeantwoordenVerwijderen