Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 28 januari 2011

hahahaha

Ik zit foto's na te kijken, kijken wat ik over wil zetten naar mijn nieuwe pc of wat weg kan.
Kom ik onderstaande foto tegen, hahahaha, wilde jullie hem even laten zien., hahahaha
Een paar jaar geleden had ik een sprookjes kist gemaakt voor de verhuur, daar hoorde ook een kabouterpak en een roze jurk en cape bij voor de ouders.
Man en zoonlief waren de pineut om op de foto te gaan in deze kleding, ze stonden maar, schiet nu op zo ziet iemand ons, en ik lag helemaal in een deuk.
Zo'n leuke foto kon ik jullie niet onthouden hahahaha, vooral mijn man, die harige benen onder de jurk uit komend


of mijn mannen blij zijn dat ik de foto heb neergezet betwijfel ik, hahahaha

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen