Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 24 mei 2011

Gesprek over mijn echte winkel

Ik heb zometeen een gesprek over mijn echte stenen winkel.
Het wordt nu nog gebouwd, ik kom in een heel nieuw complex te zitten.
Het moet in oktober klaar zijn, in de kerstvakantie gaan we het inrichten.

Ik heb nu zo een gesprek over de kosten e.d wat er bij komt kijken, ik hoorde al van de kapster die ook in het gebouw komt dat je niet blij wordt van de prijzen die ze hanteren.
300,00 voor een glazen deur, 250,00 per stopcontact en dan heb ik nog maar over kleine dingen, laat staan wat het schilderwerk en de vloer gaat kosten.

Mannetje lief gaat mee, twee horen meer dan 1.
Ben benieuwd wat ik te horen krijg.

Wordt vervolgt.
gr jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen