Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 17 mei 2011

Nieuwe borduurmachine

In maart was mijn laptop met vista gecrasht, ik kreeg toen windows 7.
Wij al mijn software overgezet voor mijn borduurmachine, ging allemaal goed totdat ik mijn cardreader moest activeren, wat we ook deden, maar werken deed dat kreng niet.
Naar matsons gebeld, die gaf mij allelei tips, maar werken deed hij nog steeds niet, oke ik kreeg een link voor een driver, dat moest helpen.
Nou niet dus.
Ik begon te denken dat die cardreader kapot was, want mijn man heeft een laptop met windows xp en daar hadden we de software ook op geinstalleerd en toen deed dat kreng het nog niet.
Matsons die wilde dat kastje wel controleren, dus ik op goede vrijdag naar Utrecht met mijn laptop en de cardreader.
Als eerste werd het kastje gecontroleerd, die bleek te werken, leontien is toen 1.5 uur bezig geweest om hem werkend te krijgen, en toen werkte hij nog niet.
Ik heb toen ter plekke besloten om een andere machine te kopen die werkte met usb, geen gezeur meer.
Maar ja, 1- ik had daar niet op gerekend, mijn portomonee was op dat moment niet zo vol als ik wilde. 2- ik kreeg een leuke prijs voor mijn oude machine terug, maar ja die had ik ook niet bij mij. 3- ik was met de trein en zag het niet zitten om met die machine te slepen.

Afgelopen zaterdag had mijn man cursus in utrecht en toen hebben we hem opgehaald, de husqvarna SE




Ik ben er zo ontzettend blij mee.


Het is alleen heel erg wennen, er zit o.a geen voetje die je omhoog moet doen maar een knopje.


Net ging ik er voor het eerst mee borduren, wat een snelheid heeft hij, ik zat alleen met wat kleurtjes te spelen, maar dat kan ik beter doen als ik hem onder de knie heb.



Mannetje lief, heel erg bedankt dat ik hem mocht kopen, vind het echt super van je.


groetjes van een super blije jacoline

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie! Kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent.
    Veel plezier ermee en ik zie je mooie creaties wel verschijnen hier op je blog.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel plezier met je borduurmachine,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig.... een borduurmachie, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen