Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 29 mei 2011

Vanmiddag kon je in een park in Middelburg wild breien, dit leek mij wel leuk om te zien, dus gingen manlief en ik er op de fiets vrolijk heen, lekkere stroopwafel in onze hand voor onderweg.

Zijn we net 1 huis verder gefietst dan ons huis, zit mijn man zo om te kijken, rijd hij helemaal naar rechts, rijd een gootje in en begint te slingeren, ik die rechts achter hem rijd knal tegen hem op, vlieg met mijn boezem de buxushaag van de overbuurman in, en knal; met mijn knie keihard op de grond, en zit met mijn benen in de knoei met 2 fietsen, maaaaaaaaaaaaaar ik heb mijn stroopwafel nog in mijn hand:-)

Manlief helpt mij overeind en ik strompel naar huis.

Terwijl ik al foeterend op hem naar binnen strompel, hoor ik hem mompelen, nou ja zeg en ik begin al lachkriebels te krijgen , kijk ik hem aan en ja hoor een tel later zitten we te gieren, de tranen liepen over onze wangen.

Zegt hij hikkend zoals je daar lag in die haag, en hoepla weer gieren natuurlijk.

Nadat ik het restant buxushaag uit mijn bh had verwijderd zijn we toch naar Middelburg gefietst waar jong en oud bezig was met wild breien.








Even later zagen we mensen bomen en struiken versieren met hun breiwerk.Vooral die muts en das vond ik een grappig gezicht en doet mij denken aan een sneeuwpop maar dan zonder sneeuw.




gr jacoline




1 opmerking:

  1. wat een verhaal jacoline,
    ik zie je al helemaal in de buxushaag liggen.
    Ziet er wel grappig uit dat wild breien.

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen