Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 3 juli 2011

Geborduurde rompertjes

Vanmiddag lekker met mijn borduurmachine aan het spelen geweest, ik had gisteren een rol filmoplast gekocht, dat is scheurvlies met plak erachter, zodat je werk niet meer kan verschuiven.
Ik heb 2 rompertjes geborduurd, 1 met een applicatie en met een borduurwerk (die vind ik zo lief), ik vind ze super goed gelukt, het was enkel een verschrikkelijk gepiel om die rompertjes goed te leggen zodat je niet op de onderkant borduurd.


Met die eend wil ik meer gaan maken, zoals een slab en verder weet ik het nog niet :-)

gr jacoline

2 opmerkingen:

  1. Ahhhh, tis gelukt zie ik ;) Wat snoezig, veel plezier ;) Groetjes Anouska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer mooi ! ben benieuwd naar het volgende...

    BeantwoordenVerwijderen