Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 12 juli 2011

mmmmmmm ik denk zo....

dat mijn pogingen om een babydekentje te breien als mislukt eindigen, hahhaha
Ik kreeg zaterdag in een vlaag van verstandverbijstering ineens zin om te breien, dus zaterdagmiddag gelijk de stad in om 9 bollen wol te kopen, want tenslotte pak ik dit gelijk goed aan natuurlijk.
Patroon van een dekentje gevonden, met 4 kantjes van gerste korrel-gewoon breien-patroon van hartje met gerstekorrel-gewoon breien gerstekorrel
Zag er simpel uit, nou dat zal ik wel even doen.
100 pogingen onderhand verder-5 bollen wol tot de helft terug gebracht (als ik uit moest halen brak ik gewoon de draden door en begon opnieuw) kom ik tot de conclusie dat het iets moeilijker is dan ik dacht, het is toch niet zo simpel om met 5 bollen te gelijk te breien, vooral niet als je eigenlijk niet goed kunt breien zoals ik, hahahahaha
Dacht ik even dat doe ik wel, maar wat valt dat tegen, ga nog een paar pogingen doen, dan zonder patroon erin, kijken of dat lukt en of het wel leuk is en anders heb ik de winkel een plezier gedaan door 9 bollen te kopen, hahahahha

Wordt vervolgd.

gr jacoline

1 opmerking:

  1. Ik heb een dekentje gemaakt van verschillende kleuren , eerst blokjes gemaakt met gerstekorrel en toen aan elkaar gehaakt als ik er genoeg had , is heel leuk geworden hoor

    BeantwoordenVerwijderen