Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 7 september 2011

Ik zit helemaal te stuiteren

Vanmiddag kreeg ik zo'n leuke mail, dat ik gelijk begon te sjaken/bibberen en tegelijk zat ik helemaal te stuiteren.

Wat is het geval.
Ik ga een echte winkel beginnen, dit is een droom van al jaren.
Nu zou het gebouw waar mijn winkel in komt in eerste instantie in oktober opgeleverd worden, maar ruim voor de zomervakantie kregen we al te horen dat het pas januari zou worden.
Dus daar had ik mij helemaal op ingesteld.
Krijg ik vanmiddag die mail die mijn hele wereld op zijn kop zet, wat blijkt, mijn winkel wordt 1 november opgeleverd, pfffffffffffffffft ik was blij maar schrok mij ook dood.
Ik ga in mijn winkel ook spulletjes van anderen verkopen, dus gelijk iedereen gemaild of ze het zouden redden om voor die tijd spullen af te hebben.

Iedereen gaat ervoor, ik ook.
Over ruim 1.5 maand heb ik gewoon mijn winkel, YESSSSSSSSSSSSSSSSS

gr jacoline

8 opmerkingen:

  1. Goed zeg! Spannend hoor, nu gaat het heel snel.
    Alvast veel succes!!

    Groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je droom uitkomt!!! Veel succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf!
    Gefeliciteerd en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jacoline,
    Yes!! Veel sterkte met het rond breien (niet letterlijk he, ga jij maar naaien :-) )
    en ik kom zeker een keer langs!
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig...zijn wij eindelijk van die bouwput(met bijkomend herrie) af...kom veel liever even bij jou langs! Succes ermee!

    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf, ik hoop dat je heel veel succes gaat krijgen. Nog spulletjes nodig om je winkel te vullen??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig nieuws, het gaat wel snel nu, succes en ik hoop dat je alles op tijd af krijgt ;) groetjes, Anouska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I read your blog with google translate tool, I'm enjoying reading your review/story and will come back later.

    thanks
    list of xbox 360 games

    BeantwoordenVerwijderen