Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 6 november 2011

Creadoe

Gisteren ben ik met met moeder naar de creadoe in Utrecht geweest.
Wat een leuke beurs is dat toch, hoewel ik het dit jaar veel met sieraden vond staan, maar gelukkig was er nog genoeg te zien voor zowel mijn moeder als mij.
We wilden allebei mallen hebben voor de cuttlebug.
Ik had maar een klein tasje vol, en toch was mijn portemonnee helemaal leeg en heb ik zelfs dat handige plastic kaartje nog een keer gebruikt, lang leve de pinpas hahahahaha.

Weet je wat zo leuk was, voordat we naar de beurs gingen, vertelde ik tegen mijn moeder dat jeanet van de blog http://www.zeelandnet.nl/weblog/data/brei/ ook naar de beurs ging (zij komt ook uit zeeland) en dat het wel heel toevallig zou zijn als ik die tegen zou komen.
Rond 12.30 wordt ik op mijn schouders getikt en ja hoor staat jeanet voor mijn neus.
Zo'n drukke beurs en dan elkaar tegen komen, was echt leuk.
Mijn moeder die uit utrecht komt, kwam geen bekende tegen, en ik wel, gewoon grappig.

Verder wist ik dat iris, een van de dames die spullen gaat inbrengen in mijn winkel, dat ze gisteren een dag zou helpen bij een kram, daar ben ik echt naar op zoek gegaan, zodat we konden kennis maken.
We konden elkaar enkel maar van de mail.
Dus ook dit was erg leuk.

Al met al een super leuke dag, weer voor herhaling vatbaar, jammer dat we dan weer een jaar moeten wachten.

gr jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen