Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 22 november 2011

Gaat niet soepel

Ik ben volop bezig met de voorbereidingen van mijn winkel, het liep lekker relaxt, maar daar komt een eind aan.
Het begon met mijn flyers, kreeg ik binnen en daar zit de achterkant van op zijn kop, gelijk aan het mailen gegaan, hoorde maar niets, bleek dat ik 4 dagen lang naar een e-mailadres aan het mailen was, die haast niet wordt bekeken, gisteren kreeg ik de ingeving om naar het andere adres te mailen.
Ik krijg nu met spoed nieuwe, als het goed is zijn die uiterlijk donderdag binnen.

Gisteravond krijg ik een mail van diegene die mijn kasten maakt van steigerhout, dat hij een bestelling nog niet binnen heeft, in het ergste geval betekent dat ik 1 kast niet op tijd krijg, dit wordt dus nog vervolgt.

Nu net krijg ik te horen dat ze niet weten hoelaat ik op donderdag de 1ste mijn sleutel krijg, en dit terwijl ik mijn tijd zo hard nodig heb, want zaterdag de 3de geef ik mijn openingsfeestje voor 80 man waarvan de uitnodigingen al weg zijn.

En tot slot is mijn hond aan de flots en kots en gebruikt mijn serre (waar al mijn stoffen e.d liggen) als lanceerplek, de spetters zaten op mijn naaimachine kap :-(

Maar verder verloopt het wel redelijk.

gr jacoline

3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacoline:

    diep ademhalen, adem in, adem uit... Even zuchten en het volgende project aanpakken. Alles komt uiteindelijk goed, ik weet het zeker. Heb al een hele lamme arm van het haken om mooie dingen voor jouw winkel te maken. Nog even en dan heb je een feestweekend met veel bekenden en familie. groetjes Céline
    http://ollebolenmuis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei oei,
    dat is altijd dat alles op het laatste moment niet meer loopt zoals je zou willen.
    hadden wij ook. Veel succes met de laatste loodjes en veel plezier bij de opening.
    welke dagen ben je allemaal open?

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar verder loop het wel redelijk :-) Heerlijk relativeren, hoor! Die stress is net als plankenkoorts, het hoort erbij! Het komt allemaal goed, ik weet het zeker. Zejer geen tijd om te breien, he? Grapje hoor!
    Heel, heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen