Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 1 november 2011

Ik mis...........

Ik begin mijn naaimachine te missen :-)

Woensdag de 26ste had ik echt een hele drukke dag-eerst een paar uur bij de boekhoudster gezeten voor mijn winkel-daarna naar de KVK-naar de ING-naar de hema-naar de kapper en ik had als laatste nog een afspraak staan om iets aan mijn gewicht tegaan doen.
Toen ik thuis kwam was ik gesloopt en heb mijn naaimachine niet aangeraakt.

Donderdag de 27ste was ik jarig en ben ik met manlief een lange dag naar Amsterdam geweest, dus toen ik thuis kwam ook niet meer aangeraakt.

Vrijdag de 28ste was manlief thuis en waren er diverse klusjes te doen, gevolg weer niet achter mijn naaimachine gezeten.

Zaterdag bedacht ik mij dat er iets niet lekker zat in de boekhouding voor mijn winkel, maar ik kon niet echt zeggen wat het nu was, mijn boekhoudster was niet thuis, dus zelf proberen uit te zoeken wat niet lekker liep, de hele ochtend achter de pc, maar ik kon mijn vinger er niet op leggen, s'middags naar de stad gefietst, even stoom afblazen, ook toen mijn naaimachine niet aangeraakt.

Zondagochtend op gestan met flinke hoofdpijn van het denkwerk, in de ochtend samen met de boekhoudster de fouten eruit gehaald (ze woont 2 deuren verder en was zo lief om mij te helpen ondanks de zondag). Gelukkig is het nu goed.
Smiddags contracten voor de deelnemers geprint, althans de helft, de inkt was op, toen maar verder gegaan met mijn andere administratie
Eind middag wat zitten lezen, de hoofdpijn komt zelfs door de asperine's heen

Maandagochtend ben ik gaan werken, daarna de rest bij de supermarkt de rest van de contracten gekopieerd , smiddags alles klaar gemaakt voor verzending, dus kan ik dat deel afsluiten.
Maar daardoor weer geen tijd voor mijn naaimachine.

En nu is het dinsdagochtend 7.51, ik ga zo als de bliksem de honden uitlaten en dan kan ik tot 14.00 uur achter mijn naaimachine, ik verlang er gewoon naar.
Poehee, ik dacht dat ik enkel verslaafd was aan chocolade, maar nu blijkt toch de grootste verslaving mijn naaimachine te zijn, ik zit nog net niet te shaken, hahahahaha

gr jacoline

2 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Daar komt nog een hoop bij kijken hè! Maar er komt een tijd dat alles lekker draait en je met trots kunt zeggen dat het JOUW winkel is! Die naaimachine-verslaving is best handig hoor, geef er maar rustig aan toe, je zal zien dat je hoofdpijn dan ook minder wordt. Succes en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes, erg he, zo'n naaimachine, ze kijken je altijd zo verlangend aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen