Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 16 november 2011

Mijn echte winkel.

Het begint nu wel heel spannend te worden, over 2 weken krijg ik de sleutel van mijn echte winkel, een winkeltje met bijna allemaal handgemaakte artikelen.
Afgelopen dagen ben ik heel veel aan het bestellen geweest, en nu begint het 1 en ander binnen te druppelen, zo leuk om dan die dozen open te maken, want ja is het net zo leuk als het op het internet eruit ziet, dat moet je dan echt afwachten.
Tot nu toe valt het dus echt niet tegen.

Het enige wat tegen valt is het slinken van mijn bankrekening, hahahaha.

6 December gaat mijn winkel, de winkel van ikkus open in Grijpskerke (vlakbij middelburg).
Dus echt spannende weken nu voor mij.

groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Ow, spannend!!!!
    Ik wens je alvast heel veel succes én natuurlijk enorm veel plezier met de voorbereidingen, het inrichten en het runnen van je eigen zaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu wens ik je al heeeeel veel succes! Ik ga over je bloggen, hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen