Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 23 november 2011

Zo gaaf van mijn zoon

Ik had flyers besteld, maar deze zijn per ongeluk verkeerd gedrukt, de achterkant zit op zijn kop.
Nu krijg ik nieuwe flyers en die oude kon ik wegdoen.

Beld mijn zoon mij vanmiddag op, mam wat doe je met die oude flyers?
Dus ik zeg, ik denk bij oud papier, zegt hij ik weet wat leuks, ik ga vanmiddag rijden naar publiekstrekkers en vraag of ik flyers mag neerleggen.
Is hij en een vriend alle vvv kantoors in de omgeving langs geweest, naar utropia, mini mundi, supermarkten en noem maar op, overal liggen nu flyers van mij.
En tot slot gaat hij morgen op de week markt in Middelburg ook nog flyers uitdelen, dit gaat hij doen met nog 2 vrienden.
Hij had zoiets het is zonde om weg te gooien, die nieuwe worden namelijk gebruikt om in de omliggende dorpen huis aan huis te flyeren.

Heb ik een lieve zoon of niet?
Ik vind hem in ieder geval zo'n lieverd, en trouwens zijn vrienden ook.
Doen ze gewoon maar even voor me, maakt je dag dan helemaal goed

Gr jacoline

6 opmerkingen:

  1. Geweldig! Stuur er nog eentje naar mij, maak ik een beetje reclame! Groet, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn die folders toch nog goed terecht gekomen! Wat een topper!! Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, super-actie van je zoon en zijn vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zag vandaag je (verkeerd gedrukte flyer) in de c1000 in Domburg en hij viel me gelijk op. Echt hartstikke leuk!

    Ik ben zelf ook actief met dingetjes maken voor de kinderkamer (ben alleen nog niet zo bedreven)

    Ga je ook workshops geven ofzo? Ik kom zeker eens kijken in je winkel!

    groetjes
    Debora

    BeantwoordenVerwijderen