Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 4 december 2011

De opening van mijn winkel

Zaterdag 3 december was het eindelijk zover, ik ging mijn winkel openen, dit deed ik met mijn familie en vrienden (vanaf 6 december is het voor iedereen open)


Op een gegeven moment moest ik weg en mocht pas terug komen als ik werd geroepen.
Eindelijk hoor ik mijn naam, kom ik de ruimte in en wie staat daar:


Juist de enige echte sint van Grijpskerke, ik lag werkelijk in een deuk.
Sint en ik gingen samen de opening doen.

Ze hadden allemaal papieren voor mijn winkel gehangen, nadat mannetje-lief een heel lief voorwoord had gedaan, moesten we samen het lint door knippen.
Dat ging niet super makkelijk met zijn tweeeen, maar het ging, de sint gooide zijn staf in de strijd en liep als eerste door de deur.


Maar toen moest ik weer terug komen en kreeg ik een cadeau van mijn man, maar mijn zwager heeft het gemaakt. Ik kreeg een uithangbord van mijn logo (die afbeelding zo met het steigerhout staat op mijn flyer-uitnodiging-zakjes voor de gasten en de eerste 100 klanten en op een kaartje voor op de pakjes. Hier was ik echt heel erg blij mee en toen kwamen ook de tranen, ook daar is een foto van maar die laat ik mooi niet zien, mijn mascara zat namelijk op mijn wang hahahaha.




De sint gaf het startsein voor de gasten om mijn winkel ook te komen bekijken.

Iedereen begon heerlijk te snuffelen, en er werd ook gelijk gekocht, dus de eerste klant moest ook even op de kiek gezet worden.


Mijn man had op een wand een powerpoint presentatie gedaan op het eind zie je een foto van mij, daar had hij de tekst gedaan, onderneemster van het jaar 2011.


Al met al was het een super middag en kan ik nu echt zeggen, ik heb een winkel.


gr van een zeer trotse ikkus.




2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk verslag en wat spettert het enthousiasme er van af!
    Nogmaals hartelijk gefeliciteerd, het ziet er prachtig uit! Heel veel succes met je winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je wat foto's hebt geplaatst om te laten zien. Wat een prachtige winkel! Hij ziet er ook zo groot uit!! Heb je een goed openingsweekend gehad? Zeker moe en voldaan. Heel veel succes en gefeliciteerd met je nieuwe winkel. Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen