Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 1 december 2011

De sleutel van mijn winkel

Het is nu 7.24 en over een half uurtje is het gewoon zover, om 8.00 uur krijg ik de sleutel van mijn winkel, YESSSSSSSSSSSSSSSS.
Gek he, maar gisteravond kon ik toch echt niet slapen, hoe zou dat toch gekomen zijn :-)

Gewoon kei leuk, dat al die leuke spulletjes die ik binnen heb gekregen vandaag en morgen een plekje krijgen in MIJN winkel, in de winkel van ikkus.
Het klinkt nog zo vreemd, mijn winkel, een droom van jaren gaat vandaag uitkomen.

Groetjes van een tikkeltje nerveuze jacoline

7 opmerkingen:

  1. Hallo Jacoline,

    Van harte gefeliciteerd over een half uur heb je je eigen winkel veel succes met het inrichten.

    Hartelijke groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het goed is ben je nu druk bezig (of moet je eerst nog van je wolk afklimmen?).
    Echt super dat je je droom kan verwezenlijken.
    Heel veel succes! Laat alleen gezonde stress toe hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd, en nu lekker gaan genieten een eigen winkel is druk maar ook zooooo leuk!

    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd spannend allemaal, veel plezier in je eigen winkeltje, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Succes dit weekend en vooral rustig blijven!! Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgende week kom ik naar je opening! Kunnen we eindelijk eens in het 'echt' kennismaken!
    Succes met het inrichten!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliiiiiiiiiiiiiiiiii meid,

    Hoe gaat het, wil het inrichten een beetje lukken???

    Liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen