Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 4 december 2011

foto's van mijn winkel en openingstijden

Hier nog wat foto's van mijn winkel.
Deze foto is genomen van de ingang.
deze foto is al een paar stappen naar binnen genomen


deze foto is van de achterkant genomen

En deze foto is vanaf een zijkant genomen.

In het midden staat nu nog een kaartenmolen, dit omdat ik het in het midden nog te open vind, en ik even niets anders heb.


Mijn man gaat in de kerstvakantie wat blokken maken in verschillende hoogtes die verrijdbaar zijn, als er dan een rolstoel of kinderwagen naar binnen wil dan zet ik het gemakkelijk aan de kant.


Op die blokken wil ik dan ook nog spullen opzetten en aanhangen.


Mijn winkel is niet groot maar het is wel van mij.


En ik ben er echt super trots op.


De reacties van de mensen waren ook heel leuk.

Wilt u mijn winkel (de winkel van ikkus) ook eens bezoeken, op deze tijden ben ik open:


dinsdag van 9.15 tot 12.15
woensdag van 9.15 tot 12.15 en van 13.00 tot 17.00

donderdag van 9.15 tot 12.15

vrijdag van 9.15 tot 12.15 en van 13.00 tot 17.00

En elke eerste zaterdag in de maand van 9.15 tot 14.00

Vanaf 1 februari 2012 worden de uren verder uitgebreid.

Gr jacoline

4 opmerkingen:

  1. Goed idee van die blokken!
    Ik vind het een behoorlijke winkel hoor, heel leuk gedaan!
    Ik wens je er super goede zaken toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Wens je veel succes!

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Van harte gefeliciteerd en veel succes!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er prachtig leuk uit hey! Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen