Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 11 december 2011

Mijn winkel nu 1 week open

Nou de eerste week is achter de rug.
Wat kan je daar geestelijk moe van worden, pffffffffffft ik moet aan heel veel dingen tegelijk denken, maar wat is het super gaaf om een eigen winkel te hebben.

Wel heb ik op woensdag mijn naaimachine daar laten zetten door mijn zoon, er zijn toch momenten dat het even rustig is en dan is het zonde om niets te doen (hoewel, valt kletsen ook onder niets doen?) want dat doe ik genoeg met de bouwvakkers die gezellig even lopen te kletsen als ze langs lopen.

Manlief en ik zijn nu lekker even een weekendje weg geweest en ik bruis weer van de nieuwe ideeeen, zoals leuke workshoppakketen maar ook een snoep hoekje, maar daar heb ik mijn mannetje weer voor nodig, want ik had ooit een keer ergens een soort marktkraampje gezien gezien op wieltjes, dat mag hij voor mij gaan maken, zodat ik het net om de hoek kan zetten buiten mijn winkel.
Echt er zitten zoveel leuke dingen in mijn hoofd, nu nog even de tijd ervoor vinden om het te maken.

gr jacoline

1 opmerking:

  1. Leuk joh, dat je er zo van geniet!
    Wel slim om je naaimachine daar neer te zetten (of misschien nog beter om een tweede te hebben met de tijd?). Veel succes daar en goede zaken toegewenst! Leuk dat je hier even komt vertellen hoe de 1e week verlopen is (in een notendop dan)

    BeantwoordenVerwijderen