Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 30 april 2012

Rok voor mijzelf

Aangezien we geen klein kind meer hebben, dus ook niet naar de versierde fiets optocht en spelletjesochtend hoeven, had ik zoiets, ik ga lekker verder aan mijn rok die half af is.
Alles netjes doorgestikt, er hoeft enkel nog een rits in, en ik dacht, kom laat ik hem nog eens passen, zit die rok toch oerlelijk, van achteren kruipt hij omhoog en gaat van onder met een punt wijd uit, geen gezicht.
Die ga ik dus niet meer verder afmaken, zonde van de stof en moeite die er al inzit.

Hier wordt ik nu zooooooooooooo moe van, elke keer als ik iets maak voor mijzelf staat het voor geen meter, en toch blijf ik het elke keer weer proberen.

Gr jacoline

2 opmerkingen:

  1. Op een dag gaat het je lukken, dat moet wel met zoveel doorzettingsvermogen. Misschien volgende keer passen vóór je gaat doorstikken?
    Als ik zie wat jij allemaal al voor leuks hebt gemaakt, moet een rok voor jezelf ook lukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoiets gebeurt doorgaans doordat het achterpand nét iets te krap is. Heb je al geprobeerd het achterpand een tikkeltje meer ruimte te geven?
    Jammer toch anders van al het werk.....
    In ieder geval; Suk6 ermee,

    BeantwoordenVerwijderen