Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 20 mei 2012

flink geshopt

Afgelopen vrijdag had ik mijn winkel een dag dicht gedaan, zodat ik heerlijk 4 dagen vrij was.
Die dag heb ik heeeeeeeeeel nuttig besteed, ik ben namelijk met mijn moedertjelief een dag wezen shoppen in den bosch.
En geshopt hebben we :-), we waren helemaal geslooopt, maar ik moest wel, want 60 kilo minder zijn heel wat kleding maten kleiner, ik had echt niets meer in mijn kast liggen, savonds ben ik met mijn moeder meegegaan naar Utrecht, en zaterdagochtend zijn we nog even doorgegaan met shoppen.
Zaterdagmiddag haalde Peter mij bepakt en bezakt op bij de trein, die rode tas zat ook helemaal vol met kleding.
En weet je wat nu zo erg is, in het najaar ga ik nog een keer zo uitgebreid shoppen, want winterkleding heb ik dus ook niet meer, goh wat vind ik dit nu erg hahahaha.

groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Ja, 60 kilo is ook wel heeeeel erg veeel, zo knap van je! Ik kan op de foto zien dat je je er helemaal happy door voelt, super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo! wat een prestatie zeg! Dat is echt veel! Dan heb je een dagje lekker shoppen ook echt verdiend hoor!
    Groet, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat goed zeg, ik voelde me met 15 kilo lichter al een ander mens, dan moet jij je helemaal wel anders voelen.
    Groetjes, Roelfina

    BeantwoordenVerwijderen