Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 24 juni 2012

weekendje weg geweest.

Manlief en ik zijn dit weekend heerlijk weggeweest.

Een poosje geleden hadden we bedacht om dit weekend nog een keer naar de floriade tegaan (we waren in april er al een keer geweest, vonden het zo mooi, dat we nog een keer wilde)
We zouden zaterdags naar Valkenburg gaan en dan zondags naar de Floriade.
Vorige week bedacht ik mij, laat ik eens een hotelletje gaan boeken, nou dat was makkelijker gezegt dan gedaan, bleek dat Andre Rieu in Maastricht optrad, en vele hadden in Valkenburg een hotel geboekt.
Oeps daar hadden we niet opgerekend.
Ik bedacht mij toen opeens een hoteltje een eind uit het centrum, waar we jaren geleden eens waren geweest.
Nou die had nog plek, oke wel een eind lopen van het centrum, maar vooruit we hadden wat.

Afgelopen dinsdag dacht ik ineens, als we nu nog een nacht erbij doen, hebben we een lang weekend, gewoon vrijdag na het werk gelijk wegrijden.
Ook dat kon gewoon.
Zijn we onderweg, zegt manlief, heb jij het adres, zeg ik nee, maar ik weet waar het is.
Zijn we op die weg van het hotel, wist ik niet meer precies hoe het eruit zag, maar het was een wit hotelletje, en daar zag ik iets wits, zeg ik, volgens mij is het hier.
Wij alle spullen uit de auto gehaald (ik had zoals gewoonlijk veel te veel kleding meegenomen) en begin bij de deur van het hotel te twijfelen, maar toch maar naar binnen gegaan.
Vraagt manlief, ja we willen vragen of we hier gereserveerd hebben, we weten het adres niet meer, bleek dat we daar niet hadden gereserveerd hahahaha, wij weer naar buiten met al onze spullen, we moesten nog iets verder rijden, dit was echt weer iets voor fam sneltjes hahahaha.

Zaterdagochtend even naar Maastricht geweest, maar daar wisten ze hun prijzen op de terassen wel ivm andre rieu, dus begin van de middag weer naar Valkenburg.
Mmm even twijfelen, maar toch die kilometer bergopwaarts gelopen om onze spullen naar het hotel te brengen en toen lekker weer naar beneden, waar we veel te veel gekocht hadden, dus bedachten we ons, oke dan gaan we nog maar een keer naar boven om onze spullen weg te brengen, dus weer die kilometer bergopwaarts, en daarna weer naar beneden.
We zijn toen op een teras neer geploft, waar we 3 uur later pas na een lekkere maaltijd en vele koppen thee/biertjes voor manlief weer opstonden om voor de laatste keer naar boven te lopen.
Was toch wel vermoeiend al dat geloop, want in Maastricht hadden we ook het nodige gelopen.

Vandaag zijn we naar de floriade geweest, het was weer heel mooi, alleen jammer dat het zo ontzettend heeft geregend vandaag.
Maar ook vandaag weer het nodige gelopen, ik voel al mijn spieren in mijn benen, ik wist niet dat daar zoveeeeeeeeeel spieren zaten, wat heb ik een spierpijn.
Maar ondanks mijn spierpijn, heb ik zo genoten van mijn weekendje weg, ik zit nu heerlijk met een kop thee mijn blog te vullen en ga zo de foto's bekijken, die ik net zoals de vorige vandaag  in grote hoeveelheden heb gemaakt op de floriade.

gr jacoline

1 opmerking:

  1. Heerlijk zo'n weekendje, daar krijgt een mens weer energie van, zelfs al heb je veel energie verbruikt met al dat wandelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen