Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 17 september 2012

Ik-wist-niet-meer-tasjes

Vandaag ben ik puin aan ruimen in mijn huis, afgelopen weekend had ik sancho weekend (later hier meer over) dat ik had georganiseerd.
Al die tassen die ik naar het dorpshuis had gesleept de laatste weken waren gedumpt in mijn serre (naairuimte) en eetkamer, tel daar de zooi bij op die er al lag en je kan je voorstellen dat ik over de zooi heen moest stappen, niet 1 plekje op de vloer was onbenut, tijd om weer eens orde te scheppen.

Bij nicole van  http://collie-collie.blogspot.nl/ lees je regelmatig over je-weet wel-tasjes, dan moet ik altijd lachen, dat zou mij niet gebeuren dacht ik dan.
Nou, het gebeurd dus bij mij ook, alleen zijn het bij mij ik-wist-niet-meer-tasjes die ik heb gevonden in de puinhoop.
Ik vond bv een tas met erg leuke lapjes erin-verder vond ik een tas met babyborn slaapzakken die af zijn terwijl ik vorige week een bestelling had voor een slaapzak die ik toen heb zitten maken, ik vond een tas met 4 klossen wit lock garen terwijl ik vorige week hier dure klossen heb gekocht terwijl ik ze normaal op de markt haal, ook vond ik een tas met knips waarvan ik het bestaan echt niet meer wist (ik popel om ze in te bladeren, maar ik moet eerst alles opgeruimd hebben, anders kom ik nooit uit de troep), verder vond ik grijs fleece die ik pas ook al had gekocht.

Ik ben benieuwd wat voor ik-wist-niet-meer-tasjes ik nog meer tegen kom, in de zooi.
Eigenlijk moet ik niet praten over zooi, maar over schatgraven, tenslotte zijn het verborgen schatten die ik tegenkom hahaha

gr jacoline

3 opmerkingen:

  1. Zo wordt opruimen toch nog leuk! Veel plezier met bladeren straks.

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze opruimronde levert wel heel veel goeds op zo! Succes en veel plezier met alle vondsten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen. Het zou mijn verhaal kunnen zijn, moet namelijk ook nodig opruimen. Succes met het ontdekken van verdere schattten... ga zo eens kijken of ik er ook een paar kan vinden.

    Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen