Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 13 oktober 2012

webwinkel


Ik heb besloten om mijn webwinkel tijdelijk op een laag pitje te zetten, ik werk als beheerster in een woonzorgcomplex, verder heb ik ook nog mijn echte winkel, en ben ik aan het tobben met mijn gezondheid (galstenen en last van mijn maag)

Doordat ik beheerster ben, ben ik ook een aanspreekpunt voor bewoners, het gevolg hiervan is dat ik overdag niet echt kan door naaien, waardoor ik vaak savonds en in het weekend aan het naaien ben.
Doordat ik continu met orders bezig ben, naai ik niets meer voor mijn echte winkel, dit levert buiten vermoeidheid ook stress op om de orders maar af te krijgen.

Gisteravond nam ik het besluit om tijdelijk met mijn webwinkel te stoppen, toen ik het besluit nam kwam er een rustgevoel over mij heen, de maagpijn die ik op dat moment had voelde ik zakken.

Ik wil mijn webwinkel niet definitief sluiten, maar eerst uitzoeken wat ik nu wil, op deze manier doorgaan zoals ik nu doe is niet haalbaar voor mijzelf.

Voorlopig neem ik geen enkele order meer aan, hoe leuk ik ze ook vind.
De orders die al geplaatst zijn maak ik af, de bestellingen waar ik over aan het mailen ben maak ik ook nog af

vrg jacoline

2 opmerkingen:

  1. Als je al direct na het nemen van je besluit je maagpijn voelde wegebben, weet je dat je het juiste besluit hebt genomen.
    Heel veel beterschap en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi heel dapper van je,het hoeft toch ook niet definitief te zijn is er niemend die het tijdelijk kan overnemen?en anders gewoon een poos opfrisverlof.Beterschap en toch veel freubelplezier gewenst.
    Groetjes
    Constance Uit Haastrecht.

    p.s.je naait je spulletjes in je serre,staat er ook een leuke foto van op je blog?

    BeantwoordenVerwijderen