Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 24 november 2012

Breiende man in dusseldorf

Van de personeelsvereniging van Peter zijn werk gingen ze vandaag een dagje naar Dusseldorf.
Vanochtend liep de wekker heel vroeg af want om 6.45 vertrok de bus, aangezien het ook nog 20 minuten fietsen was, was het echt vroeg ons bed uit.
Na 4 uurtjes rijden waren we in Dusseldorf en konden we beginnen om de 6 kerstmarkten te bezoeken/bezichtigen.
Op zich vonden wij die kerstmarkten erg tegen vallen, heel klein en ook nog erg duur, maar Dusseldorf zelf vond ik een leuke stad om in te winkelen.
Op een gegeven moment zie ik een man midden in die drukke stad op de grond zitten te breien, uiteraard kon ik het niet laten om daar even een foto van te schieten, ik vond het wel een koddig gezicht, die man die nergens anders op lette dan op zijn breiwerk.
 
 
 
 
 
Aan het begin van de route stond een mega grote reuzenrad, vanochtend gunden wij ons de tijd niet om een rit in het rad te maken, het was trouwens ook mistig, eind van de dag zouden we erin gaan.
Komen we daar rond 16.45 en wilden we in het rad gaan, nou volgens mij wilde iedereen erin op dat moment, het was er ontzettend druk, aangezien de bus om 17.30 zonder ons zo zou vertrekken, zijn we er maar niet in gegaan.
Dus geen foto vanuit het rad, maar van het rad.

Al met al een super gezellige dag, ondanks dat de kerstmarkten tegen vielen, wat wel grappig was, was dat we 4 dorpsgenoten tegen kwamen, terwijl die echt niet mee waren met de bussen van de personeelsvereniging. Ben je 270 kilometer van huis en kom je ze daar tegen.
 
gr jacoline
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen