Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 19 januari 2013

dag 1 van de 346 -mijn werkruimte

Foto1 van de 346 dagen uitdaging.
De afgelopen weken heb ik mijn naairuimte niet opgeruimd,(zie de eerste 3 foto's) enkel maar erger gemaakt :-), dit komt omdat ik wist dat er heel snel een interne verhuizing aan zat te komen.
Het is trouwens geen troep daar, ik heb alleen last van rond slingerde creatieve ideeen hahaha.
 
Zodra onze zoon het huis uit zou zijn, zouden we alles in huis om gaan draaien.
Mijn naairuimte (een hele grote serre) zou verhuizen naar jordi's oude slaapkamer, daar achter ligt een klein kamertje wat een rommelkamer was, daar zou peter zijn werkruimte gaan maken, hij heeft beneden een oude bedstede wat als zijn werk/boekenkast was gemaakt, dat zou mijn scrapkamer gaan worden.
Wij slapen achter in een kleine slaapkamer die slecht geisoleerd is waardoor we de haan van de buren heel erg horen (ik heb steeds zin in hanesoep maar het komt er niet van :-) ), we hebben besloten om een zit/slaapbank aan te schaffen en weer voor gaan slapen (hebben we de eerste jaren dat we hier wonen ook gedaan), de serre zou dan een tuinkamer worden, onze oude slaapkamer een rommelhok, dus alles wordt omgegooid.
 
Inmiddels was het kleine kamertje uitgeruimd (wat een troep voor zo'n klein kamertje), Peter had toen zoiets,  nou dit kamertje is niet veel groter dan wat ik nu heb.
In een opwelling bood ik aan dat ik met mijn spullen wel daarheen ging, dan mocht hij de grote kamer.
Ik ga nu naar een ruimte die de helft kleiner is (zie de onderste 3 foto's) dan wat ik nu heb, dus dat wordt een uitdaging om het zo goed mogelijk in te richten.
Manlief gaat morgen daar schilderen, dan ga ik beginnen met uitzoeken van mijn spullen, en dan zal ik mijn verzameling toch echt moet uitdunnen.
 
 
 
 
Wordt vervolgd
 
Tot morgen
gr jacoline
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Wow, jullie hebben nog wel wat te doen. Als het af is zal je vast weer nieuwe inspiratie en energie krijgen. Succes met de herinrichting.

    BeantwoordenVerwijderen