Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 28 januari 2013

Dag 10 van 346- Serre is leeg

Vandaag had ik vrij, dus weer verder gegaan met mijn naairuimte leeg/op te ruimen.
Ik heb de hele ochtend lopen zwoegen en uit lopen zoeken, in het laatste hoekje lag het meeste afval, maar liefst 7 vuilniszakken met troep en als je nu vraagt, wat heb je dan allemaal weggedaan, ik zou het niet eens meer weten.
Ik kon vandaag tot 14.00 uur doorgaan, toen moet ik naar een begrafenis en daarna met mijn hond naar de dierenarts (morgen weer terug, dan wordt er een rug foto gemaakt, ze denken aan een hernia)
Dus ik had alleen een goede ochtend om het af te hebben, dat lukte niet helemaal, de serre was nog niet helemaal leeg
 
Vanavond na het eten nog een goed half uurtje opgeruimd, kwam nog een zak met troep uit, en daarna was de serre leeg, het klonk ontzettend hol, ik ben daar even met heimwee gaan zitten, maar ach boven is het knus en de serre als die klaar is wordt het ook een heerlijke ruimte.
 
Boven moet ik nu nog een paar tassen leegruimen en een plekje geven, een stel ordners kopen voor mijn patronen , goede verlichting ophangen en dan is het boven ook af.
Maar voor nu vind ik het genoeg, ik ben gesloopt, ga lekker met een boek zitten en doe helemaal niets meer.
 
Tot morgen, gr jacoline
 
 

1 opmerking:

  1. Zo, daar heb je flink doorgebuffeld! Dat is wel een schouderklopje waard! Nog even en je kunt weer lekker in een frisse en opgeruimde kamer aan de gang.

    BeantwoordenVerwijderen