Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 29 januari 2013

Dag 11 van 346-hartverzakking

Vanochtend was ik op mijn werk lekker bezig, had het nodige geknipt liggen, lekker zitten rijgen en toen, toen kwam ik tot de ontdekking dat mijn kopspelden thuis lagen.
Het hoosde dus het was geen optie om tussen de middag naar huis tegaan, dus ik dacht, ik ga even gauw langs de plaatselijke supermarkt want hij heeft sorbo artikelen.
En gelukkig, ze hadden kopspelden, ik blij, dat blije gevoel was maar even, het verdween toen ik bij de kassa kwam, dit kl..e pakje spelden kostte 6,05, ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg, wat een geld.
Mijn spelden verdwijnen regelmatig in de stofzuiger, ga nu maar eens heel zuinig erop zijn.
En weet je wat het erge is, vanmiddag kwam ik niet meer aan mijn naaiwerk toe, dus ik had ze voor niets gekocht.
Tot morgen, gr jacoline

4 opmerkingen:

  1. Dat had ik er dus nooit voor betaald! Dan maar geen spelden, misschien proberen met plakband o.i.d., maar geen € 6,05 voor een paar kopspelden! Zijn ze soms van goud?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik las de kop van je bericht en zag het doosje en wist precies wat je bedoelde! Ik had hetzelfde pasgeleden, maar ik heb ze niet meegenomen! Er zitten er wel heel veel in trouwens hoor!
    Groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad wel heel veel geld. Ik weet nog niet of ik ze had gekocht of had laten liggen.
    Groet jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De wijze woorden van mijn opa "Beter duur dan niet te koop" denk ik dan maar aan. Je kon wel verder, als je had gewild. Het zijn overigens wel glaskopspelden, die zijn altijd flink aan de prijs. Die plastice koppies zijn stukken goedkoper maar smelten bij strijkacties aan je werkstuk vast ;-(

    BeantwoordenVerwijderen