Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

woensdag 30 januari 2013

Dag 12 van 346- zeepketting geoefend

Een tijdje geleden was ik gevraagd of ik een workshop met zeepkettingen kon geven, dat wilde ik wel, maar ik heb niets met zeep, ja dat het lekker ruikt :-)
Nu is er in het gebouw een vrijwilligster die zeepjes maakt, maar zij had nog nooit een zeepketting gemaakt.
Vanochtend zijn we gaan kijken hoe we het willen, met "gevonden" dingen een proefketting gemaakt, dit voorbeeld ziet er niet uit, hahaha, maar zo willen we het ongeveer gaan doen.
Alleen de hartjes worden van vilt, dat is handiger te verwerken, de kralen worden mooie zilveren en niet van die kinderkralen.
Ik denk dat het orgineel heel leuk wordt, het idee zit in onze hoofd, nu nog even uitwerken
Tot morgen, gr jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen