Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 31 januari 2013

dag 13 van 346- cadeautjes

Vanavond gauw wat geborduurd, ik had een opdracht gekregen om 2 handdoeken te borduren voor een tweeling baby, met de naam kiki en thymo, ik heb daar 2 slabbetjes bij gedaan met ook hun naam erop.
Verder ga ik morgen langs de vriendin van mijn zoon, die studeerd in Rotterdam, ik was nog niet op haar kamer geweest, daar heb ik  2 cadeautjes voor gekocht en een schort geborduurd met daarop chefkok nial.
Ik heb nu de nadelen van boven zitten al ondekt, ik liep naar boven om mijn geheugenstick voor de machine te halen, ik ga naar boven zonder stick, weer naar beneden, daarna vergat ik de slabben, weer op en neer, toen had ik plankband nodig, weer op en neer,toen vergat ik het schort (dacht ik) ik op en neer maar hij bleek toch boven te liggen, toen vergat ik de cadeautjes maar die heeft manlief gebracht, als laatste vergat ik het fototoestel weer op en neer.
Wel goed voor de conditie, maar slecht voor mijn humeur, maar manlief had de grootste lol, was er toch iemand blij :-)

Tot morgen, gr jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen