Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 21 januari 2013

dag 3 van 346- een kerstkrans?

In november waren mijn moeder en ik op de kreadoe in Utrecht, daar zagen we deze krans, ik was er helemaal weg van..
Die figuurtjes zijn van vilt, de bedoeling was dat ik die krans voor afgelopen kerst zou maken voor mijn eigen huis, nou dat is dus niet gebeurd, pakketjes zelfs niet besteld.
Ik loop erover te denken om die pakketjes nu te bestellen zodat ik aankomend kerst die krans echt heb hangen.
Maar nu liep ik net te denken, eigenlijk zou je hem zo moeten maken dat er elke keer andere figuurtjes op kunnen, bv met pasen paasdingen.
Maar hoe doe ik dat dan, hoe zou ik ze kunnen bevestigen aan de krans?
En hoe versier je dan de krans zelf, nu moet het sneeuw voorstellen, maar dat is niet leuk voor pasen.
Wie heeft er een idee?
Tot morgen, gr jacoline
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen