Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 24 januari 2013

dag 6 van 346- lekker kliederen

Vroeger toen ik klein was (heeeeeeeeeeeel lang geleden) vond ik het heerlijk om met zand en water te kliederen, Manlief is bijna 50 en hij vind het nog steeds leuk om te kliederen (Nee hij is niet kinds, maar met zijn tweede jeugd bezig :-) )
In dit geval was het niet met water en zand, maar met verf, er zaten klonten in, hij kreeg het niet doorgeroerd dus is hij het maar met zijn handen gaan mengen.
 
Nu zit ik mannetje lief uit te lachen, terwijl hij zo lief was om vanmiddag vrij te nemen om aan mijn naaikamer verder tegaan, zodat ik het zondag in kan richten.
Hij is alles een frisse verf beurt aan het geven, het wordt een knus kamertje.
Tot morgen, gr jacoline

2 opmerkingen:

  1. Iegh! Nee, niet mijn handen in de verf... Ik vind veel goed en ik heb absoluut geen smetvrees ofzo, ik zal ook niet vies kijken als tijdens het schilderen van een wand mijn handen per ongeluk onder de verf komen, maar expres..... nee, bedankt.
    Maar het is zeker erg lief dat hij een middag vrij heeft genomen om jouw kamertje op te knappen. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal een lekkere smeerbende hebben gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen