Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 25 januari 2013

dag 7 van 346- jurkje mislukt

Ik  wilde vandaag war prinsessenjurken maken voor babyborn,maar sowieso heb ik maar 1 jurk bijna af kunnen maken, maar ik vind er niets aan.
Er moet nog elastiek in de mouwen.dan zou hij af zijn.
Ik maak hem wel af, maar de volgende worden anders, morgen maar even kijken of ik roze tule kan vinden, de rok moet ook vele malen wijder, kortom deze is mislukt, maar hopelijk de volgende niet
Groetjes en tot morgen, jacoline

1 opmerking:

  1. De jurk is niet mislukt, maar niet naar je zin. Wellicht is er een poppen-prinsessenmoedertje die het prachtig vindt ;-) (roze strikjes doen vast ook wonderen).
    Ik vind dat je wel gelijk hebt hoor, dat de rok wijder hoort, maar "mislukt" vind ik een groot woord.

    BeantwoordenVerwijderen