Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 26 januari 2013

Dag 8 van 346- Witte kerst :-)

Jullie zullen wel denken, huh witte kerst?
Het zit zo, vlak voor kerst was ik geopereerd, dat ging niet helemaal lekker, gevolg was dat ik met kerst behoorlijk ziek was, daardoor kon ik die dagen niet bij mijn familie zijn, wij wonen 160 kilometer van hun vandaan.
Ik vond dat toen vreselijk dat ik er toen niet bij kon zijn.
 
Een verpleegster in het ziekenhuis zei toen, het is maar een datum, vier het een andere keer.
Dat vond iedereen een goed plan, vandaag hebben we tweede kerstdag gevierd.
We waren allemaal in omze kerstkleding-we hebben een spel gedaan-er werd kerstmuziek gedraaid-we zijn heerlijk uit eten geweest, we hebben vandaag alles gedaan wat we normaal ook met kerst dus doen.
Zelfs het huis was in kerstsfeer gebracht, overal hingen kerstklokken, ik had diverse kerststukjes meegenomen, zelfs de kerstkaarten van mijn ouders hingen er nog, en we hadden ook nog een witte kerst hahaha.
Mooier kon gewoon niet.
 
We zijn alleen niet blijven slapen, ze geven morgen geen best weer af.
 
Net zitten mijn man en ik lekker na te kletsen, en wat bleek, we hadden allebei echt een kerstgevoel gehad.
Ik hoop dat mijn familie er ook zo over dacht, maar wij vonden het echt genieten, bedankt paps-mams-clau-do-sjaak-jor-nial dat jullie dit voor mij wilde doen.
,
Tot morgen, gr jacoline

2 opmerkingen:

  1. Wat prachtig! Fantastisch dat jullie zo toch nog het samenzijn van kerst hebben kunnen beleven, compleet met alle kersttoebehoren! Alleen al het initiatief is een kerstgedachte ;-) Top! Ik hoop dat jullie er nog lang van nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een geweldige gezellige dag.
    En jac jij bedankt voor je leuke stukje

    liefs je moeder

    BeantwoordenVerwijderen