Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 27 januari 2013

Dag 9 van 346- foto's van de verhuizing naaiatelier

Vandaag begonnen aan de interne verhuizing van mijn naairuimte, wat een megaklus is dit, ik ben de helft kleiner gegaan qua ruimte, dus ik moet de ruimtes heel goed benutten.
Achter de deur staat mijn tafel met daarop mijn naai en lock machine, achter de tafel in het hoekje de lappen fleece, in de kratten en zakken verder alle andere lappen
 
 
Mijn borduurmachine kon alleen maar op die plek, helaas, op de plank naast de borduurmachine liggen alle handdoeken/keukendoeken/theedoeken e.s die wachten op een borduring.
Onder het tafeltje liggen mijn koffers met borduurgaren
 
Daat tegenover wordt mijn knip"tafel" dat is die plank met dat rood/witte plastic erop.
Je ziet allerlei boeken, de knip e.s komen op de grond onder mijn kniptafel, mijn mooie boeken krijgen elders nog een plekje.
De onderste 2 foto's van de serre beneden, het lijkt nog net zo'n troep als vorige week, terwijl er al zoveel naar boven is gegaan.
 
 
Ik had gehoopt klaar te zijn vandaag, maar helaas is er nog genoeg te doen, morgen weer verder.
Tot morgen, gr jacoline

2 opmerkingen:

  1. Wow, dat is echt een mega klus nog! Heel lastig als je zoveel minder ruimte krijgt. Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een megaklus! Je hebt ook zoveel spulletjes en ook nog eens voorraad om voor je winkel te naaien. Kun je geen voorraadhok maken? Dat je in deze kamer alleen je machines en de fournituren hebt staan en dan de stoffen ergens anders?

    BeantwoordenVerwijderen