Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 18 januari 2013

nieuwe uitdaging :-)

Vandaag maar eens rustig gedaan, moest het manlief onderhand beloven dat ik het echt rustig aan zou doen, en eerlijk is eerlijk vandaag geen pijn gehad.
Maar helemaal niets doen is ook niets voor mij, dus wat kleine dingen gedaan.
De 2 theemutsen gepimpt, gewoon een stoffen rozet en hij is gelijk anders.
Verder het witte kussenhoes die ik gisteren liet ziet verder afgemaakt, ik moest er nog een rand omheen haken.
Bij het ronde kussenhoes wat draden afgehecht, maar dat is nog niet klaar, een akelig klusje maar moet wel gebeuren.
En als laatste het vierkante kussenhoes, ik moest nog 2 rijen aan elkaar haken, dat heb ik vanmiddag maar gedaan.
De bedoeling is van die 3 kussens dat ik stoffen kussens eronder maak, het haak/breiwerk naai ik er dan op, ik had geen zin om 2 helften te breien/haken, en op mijn manier kan het ook.
 
 
 
 
Ik heb verder een lijstje gemaakt, wat ik de komende 2 weken per dag wil gaan doen, misschien wordt het dan wat minder chaotisch in mijn hoofd.
 
Aangezien ik het rustig aan kon doen, had ik tijd om na te denken -)
Ik ga een nieuwe uitdaging aan, een paar jaar geleden heb ik op een andere blog een jaar lang elke dag een foto gemaakt en geplaatst op mijn blog, dat ga ik nu weer doen, ik vond dat super leuk om te doen, maar naar een jaar wist ik niet meer waar ik een foto van moest maken.
Ik ga het weer doen, dit jaar verder elke dag een foto op mijn blog, lukt het niet van handwerk dingen dan wordt het van andere dingen.
 
Toen deed ik mijn uitdaging juist van andere dingen, wist ik niets dan deed ik handwerkdingen, nu ga ik het andersom doen.
 
Tot morgen
gr jacoline
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen