Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 2 februari 2013

dag 15 van 346-huiskamer van Utrecht

Van de week zag ik op de blog van http://ollebolenmuis.blogspot.nl/ dat er vandaag wat leuks te doen was in hoog catharijne in Utrecht, namelijk de huiskamer van Utrecht.
Toevallig was ik gisteren en vandaag bij mijn ouders in Utrecht, dus mijn moeder en ik zijn vandaag even wezen kijken.
Op het eerste stuk wat we inliepen zagen we gelijk celine van ollebol en muis, aangezien ik haar alleen van de mail ken, even kennis wezen maken.
Verder zag je overal standjes en huiskamer hoekjes, het zag er heel gezellig uit.
Celine van ollebol en muis
Huiskamerhoekje
Deze lamp met gebreide kap stond in de huiskamer, super orgineel, je moet er maar op komen.
Ook nog een kleinere kap
Over een bank lag een gehaakt sprei
Fiets en paal waren versierd met breiwerk
 
Voor een eerste keer zag het er heel leuk uit, maar het enige wat ik als minpunt zag, was dat er geen goede borden met verwijzing naar dit stonden, het is dat ik het wist, anders zou ik de hoek van celine hebben overgeslagen.
 
Tot morgen, groetjes Jacoline
 
p.s ik heb nu al meer berichten geplaatst dan in heel 2012

2 opmerkingen:

  1. Wat grappig, ik was er ook vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat grappig.
    Ik zie me toch niet zo gauw op zo'n fiets zitten
    je moeder

    BeantwoordenVerwijderen