Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

dinsdag 5 februari 2013

Dag 18 van 346- creatieve oplossing

Vandaag wilde ik lekker verder met de label broekjes voor meisjes, alles klaar gezet, mijn mooie maar o zo dure spelden lagen klaar, tot ik tot de ontdekking kwam dat ik geen wit garen bij mij had.
Hoe ik ook zocht in allerlei bakjes, het kwam niet te voorschijn.
Ik had geen zin om sorbogaren te halen bij de supermarkt, dan zou ik weer een hartverzakking voor de prijs krijgen, maar wat dan, want ik wilde wel verder.
Zie ik ineens een redelijk vol spoeltje liggen met wit garen, en in mijn machine zat ook wit.
Ben ik met dat spoeltje gaan naaien, en ik had genoeg garen, dus de meisjes label broekjes zijn ook af.
Hieronder de foto van de meisjes label broekjes.
Verder heb ik 2 schortjes afgemaakt, maar daar laat ik nog geen foto van zien, ik wil eerst nog 2 soorten maken, dan laat ik ze tegelijk zien.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen