Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 8 februari 2013

dag 21 van 346- mijn opgeruimde naaikamer

Mijn naaikamer is heerlijk opgeruimd, alles heeft een plekje, ik wil alleen mijn losse patronen/patroondelen nog in mappen doen, maar dat komt wel
Als je door de deur komt, heb je rechts de foto met rode plank, die plank is mijn kniptafel en werkt perfect
Daar tegenover staat mijn borduurmachine- op de planken staan een deel van mijn boeken (mijn mooie boeken staan op mijn kniptafel), op een plank borduurdingen zoals handdoeken e.d, daaronder allerlei knutselspullen in vouwkratten
Achter de deur links staat mijn naaimachine en locker, daarboven moet nog een extra lamp, het is te donker. In de hoek achter de tafel en daar tegenover staan mijn stoffen
 
Ik merk zelf dat het te klein is om troep te creeeren, ik ruim nu na het knippen de stof gelijk op.
Ik heb er al zitten werken, was toen heel koud, ik dacht dat daar geen kachel zat, middag in de kou gezeten, dikke trui en sokken aan, dus ik zat te foeteren en dacht nou lekker dan ruil ik de warme serre voor een koud kamertje, zeg ik dat tegen manlief, zegt hij heel droog er zit wel verwarming  alleen de knop moest om.
Voor niets in de kou gezeten, sukkel die ik ben, met inruimen gewoon over het hoofd gezien.
 
Tot morgen, gr jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen