Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 9 februari 2013

dag 22 van 346- 50ste verjaardag van mannetje lief

Mijn man wordt de 15de 50, we hadden samen besproken dat we dan de 16de zijn verjaardag zouden vieren, dacht hij.
Maar ik heb er een surprise party van gemaakt door het feest vandaag te doen.
Ik had gezegt dat ik vanmiddag moest werken, hij zou om 16.00 uur in het dorpshuis zijn, zogenaamd dat hij dan moest helpen.
Iedereen zat in het complot natuurlijk, want ik had aan de gasten gevraagt of ze allemaal om 15.45 er wilde zijn, zodat als hij binnen kwam hij echt toegezongen zou worden.
Komt hij om 16.00, werd er surprise geroepen, hij was helemaal perplex en was zo verrast, echt een super geslaagt verrassing.
Mannetje lief heeft genoten en wij van hem.
Een super gezellige middag/avond, met leuke stukjes.
Tot morgen, groetjes jacoline

3 opmerkingen:

  1. Het was zeker een heel geslaagd feest.
    Onze schoonzoon genoot er echt van
    Alleen het weer werkte op de terugweg niet mee. We hadden 1 sneeuwbui en die duurde van zeeland tot utrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergeet er bij te zetten;
      je moeder

      Verwijderen
  2. Wat een leuk idee.

    Gefeliciteerd met je man, enne...ik heb het pakketje vrijdag van je ontvangen.

    Groetjes, Roelfina

    BeantwoordenVerwijderen