Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 14 februari 2013

dag 27 van 346- weer gooide roet in het eten

Donderdagmiddag is mijn vrije middag, meestal heb ik wel het een en ander te doen.
Voor vandaag had ik ook diverse dingen gepland, zo wilde ik naar de markt om stof te gaan kopen om rokjes voor mezelf te maken, ik had tricot willen kopen voor een jurk, verder wilde ik garen kopen om onderstaande pakketjes savonds tegaan maken.
Verder had ik naar de meubelbouvard gewild, moest een lamp terug brengen bij de kwantum, en het allerleukste was dat we bij onze zoon zouden gaan eten
Maar helaas, alles viel in duigen, het weer gooide roet in het eten, het had geijzeld en niet zo klein beetje ook, het was werkelijk spiegelglad.
Mijn fiets was net 1 ijsklomp, dat moest ik helemaal los kloppen.
Ipv naar de stad tegaan, ben ik heel voorzichtig naar huis gefietst en heb maar boven in mijn werkkamer zitten werken.
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen