Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 16 februari 2013

dag 29 van 346-tilda heks

Ik ben helemaal weg van de tilda boeken, heb er ook diverse van in huis, maar tot nu toe alleen als kijkboek gehad.
Nu had ik het plan opgevat om een pop te maken voor de nieuwe serre (voorlopig is de serre nog niet klaar, dus ik heb tijd genoeg om de freubels te maken wat ik in gedachten heb).
Ik vandaag naar pipoo's ik wilde een heel pakket kopen, ik dacht dat ik doodbleef, 49,95, nou dat vond ik toch te gortig (ik kan best geld uitgeven aan mijn hobby's maar er zijn grenzen)
Bij pipoo's hadden ze een pop gemaakt van vilt, zag er ook leuk uit, dus 2 lapjes vilt gekocht en ik kon er mee aan de slag, dacht ik.
Bekijk ik het heksen patroon, was het groter dan ik dacht, het lijf was al een A-viertje, mmmmmmm dan schiet ik ook niet op met maar 2 lapjes vilt.
Maar wie niet sterk is moet slim wezen, ik weet dat de buren een goeie printer hebben, misschien kan die ook verkleinen, en ja hoor ik heb geluk, ik heb nu een patroon dat de helft kleiner is.
Vanavond ga ik aan de slag met het lijf, heerlijk lekker aan de freubel.
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen