Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 17 februari 2013

dag 30 van 346-tilda heks 2

Nou, dat heksje van gisteravond was bij daglicht echt een gedrocht, het werken met vilt was geen succes.
Toen bedacht ik mij vanochtend dat ik een lap poppentricot moest hebben, pas in mijn handen gehad toen ik mijn nieuwe werkplek inrichtte, nou nergens dus te vinden, te goed opgeruimd, zucht.
Tijdens de zoektocht kwam ik een creme kleurige stof tegen, van mijn moeder gehad, had het weg willen doen, maar vond ik toch zonde, nu komt het goed van pas.
Ik heb op scheurvlies de heks getekend, toen gestikt op die creme kleurige lap
Dit was het resultaat van een 1/2 uurtje werk hooguit
Vanmiddag heb ik de pop inelkaar gezet, ze wordt nog aangekleed, maar dat komt nog, ik wil nog een pop maken, het konijn en de kip, allemaal van tilda en ik wil de stoffen combineren bij elkaar.
Volgende maand ga  ik met mijn moeder naar een beurs dan wil ik stofjes kopen en ook het haar.
Tot morgen, groetjes jacoline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen