Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 18 februari 2013

dag 31 van 346- nou ja zeg

Vandaag een hele dag naailes gehad, vanochtend 2 uur, toen even wat gaan eten en daarna nog 2x2 uur.
Ik heb voor het eerst met tricot gewerkt, ik heb een jurk uitgetekend-geknipt-doorgeslagen-geregen-deels in elkaar gestikt, moet zeggen dat ik al erg tevreden ben met het resultaat.
Daar komt er nog wel 1 van.
Zodra hij af is wordt hij hier getoond.

Maar toen, toen kwam ik thuis en waren man en zoonlief bezig met een ikea kledingkast inelkaar te zetten.
Ze liepen aardig te mopperen, ik ging niet helpen- ik vroeg het zelfs niet eens, nee deze miep ging foto's maken van hun ijverig gewerk, ik kan je vertellen dat hun gemopper toen helemaal erg werd, ik moest zelfs opzouten :-), hahaha, wat is het toch leuk om anderen te zien werken.
Maar eerlijk is eerlijk, het is hun gelukt, ik heb een mooie kledingkast.

Op de foto kijkt manlief zoooooooo vriendelijk :-)
Tot morgen, groetjes jacoline

2 opmerkingen:

  1. Je zult wel helemaal gaar zijn geweest.Maar wel heel fijn van je kledingkast

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vergeet het weer, het bericht is van je moeder

      Verwijderen