Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

donderdag 21 februari 2013

dag 34 van 346- Durf ik het? Zal ik het doen?

Binnenkort gaan we aan de serre beginnen om die op te knappen en nieuwe meubels erin te doen.
Mijn idee was om witte meubels te doen, en dan met grijs/ veel roze/eventueel wat groene spulletjes te werken, maar de basis dan wit.
Nu was ik op ikea aan het rond neuzen bij een klippan bank, en zag dus deze roze bank, helemaal leuk (vind ik), nu heb ik zoiets van zal ik het doen, durf ik een roze bank neer te zetten?
Manlief heeft zoiets, je zoekt het maar uit, ik vind alles best.
Misschien doe ik het wel gewoon, je kan voor 30,00 een andere hoes kopen voor die bank, ben ik het zat of staat het niet dan kan ik er altijd nog een witte hoes omheen doen.
Na nog even verder gezocht te hebben op ikea, vond ik ook deze stoel (zie foto onder de bank) of zou mijn man dan gillend gek worden hahahaha?
Wordt vervolgt.
 
Tot morgen, groetjes jacoline
  

4 opmerkingen:

  1. O die stoel die is gaaf. De bank is voor mij iets teveel van het goede.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super! En zoals je zegt: ben je er flauw van, neem je een andere hoes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind die stoel ook hardstikke leuk. De bank zou ik in deze kleur te heftig vinden,maar smaken verschillen gelukkig.
    Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn man is niet gillend gek van die stoel geworden hoor... hij en de rest van familie zit er graag in en de stoel staat mooi bij de witte banken (ook van IKEA, hahaha).

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen