Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

vrijdag 22 februari 2013

dag 35 van 346- moet gewoon trots/blij zijn op/met mijzelf

In oktober 2011 was ik begonnen met lijnen, 9 maanden later was ik 72 kilo kwijt.
Door het lijnen kreeg ik galstenen en heb ik nog regelmatig last van mijn buik ondanks dat de operatie voor het verwijderen van mijn galblaas al 2 maanden achter de rug is.
Doordat ik door het lijnen steeds pijn in mijn buik had, kon ik gewoon niet blij zijn met het resultaat.
 
Ik heb mij nu voorgenomen om eens blij/trots te gaan worden op mijn nieuwe ik, want het is toch heel wat om van maat 58 naar 42-44 tegaan (de broek die ik aan heb had ik 3 weken voordat ik ging lijnen gekocht)
Tot morgen, groetjes jacoline

6 opmerkingen:

  1. Oh wauw Jacoline! Wat een prestatie zeg! Daar moet je echt trots op zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat goed zeg, wat zul jij je een ander mens voelen! Dat had ik al toen ik 20 kilo was afgevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig waren je man en zoon en wij al die tijd wel heel trots op je. En nog steeds zijn we trots op je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n groot gewichtsverlies, daar mag je met recht trots op zijn!

    Groetjes, Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Jacqueline, daar mag je zeker wel heel erg trots op zijn!
    Maar ik kan me ook nog een blogbericht van je herinneren waar je uit de trein komt met tassen vol nieuwe kleding, omdat je echt niets meer paste, toen was alles veel te groot. Je stond op die foto aardig te stralen met je nieuwe look. Wel heel jammer dat het dan weer zo overschaduwd is door zoveel pijn. En dat terwijl je zo'n topprestatie hebt geleverd. In deze broek pas je wel 2x, dat heb je toch mooi bereikt, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Goed zeg!!! Ik vind dat zo knap hè! Mag ik vragen hoe je het hebt gedaan? Ik wil namelijk ook heel erg graag afvallen maar ik weet niet meer hoe... Want het voelt zo slecht om dik te zijn. Echt super knap van je hoor! En geniet er maar van dat je makkelijker kunt bewegen en bukken en je veters strikken!

    BeantwoordenVerwijderen