Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 23 februari 2013

dag 36 van 346- verder met de interne verhuizing

Weten jullie nog een tijdje geleden had ik het over de interne verhuizing

Mijn naairuimte (een hele grote serre) zou verhuizen naar jordi's oude slaapkamer, daar achter ligt een klein kamertje wat een rommelkamer was, daar zou peter zijn werkruimte gaan maken, hij heeft beneden een oude bedstede wat als zijn werk/boekenkast was gemaakt, dat zou mijn scrapkamer gaan worden. Wij slapen achter in een kleine slaapkamer die slecht geisoleerd is waardoor we de haan van de buren heel erg horen (ik heb steeds zin in hanesoep maar het komt er niet van :-) ), we hebben besloten om een zit/slaapbank aan te schaffen en weer voor gaan slapen (hebben we de eerste jaren dat we hier wonen ook gedaan), de serre zou dan een tuinkamer worden, onze oude slaapkamer een rommelhok, dus alles wordt omgegooid.

Inmiddels was ik naar het kleinste kamertje naar boven verhuist met mijn spullen- Peter had zijn spullen ook al naar boven verhuist.
De slaapbank was er in middels ook al.
Wat over bleef was de serre weer uitruimen, want alle spullen die uit het kleine kamertje waren gekomen stonden weer in de serre, ook stonden al mijn scrapspullen daar, kortom de serre was weer 1 grote volle bende.
Ik meed de serre, wist eigenlijk niet waar ik moest beginnen.
Gisteren ben ik in de oude slaapkamer begonnen om de nieuwe kledingkast in te ruimen met mijn spullen.
Vandaag kreeg ik vleugels, ik ben in de oude slaapkamer begonnen om op te ruimen en dingen weg te gooien, daarna ben ik in de serre begonnen om leeg te halen, alles in huis was 1 grote rotzooi, want bijna al de spullen voor de srapruimte stonden in de huiskamer, alles wat naar de slaapkamer moest werd in de eetkamer gezet, alles wat naar de kringloop moest stond in de keuken, wat weer naar mijn naairuimte moest stond in het gangetje, hoezo chaotische bende :-)
Tussendoor was ik ook even nog naar Arnemuiden gegaan, ik wil een tas gaan haken en ben materiaal gaan kopen bij jeanet jaffari van de blog http://blij-dat-ik-brei.blogspot.nl/ (ik heb dit weekend totaal geen tijd om te haken, maar ja als ik iets in mijn hoofd heb moet het ook gelijk alla minuut gebeuren)
Maar goed vanmiddag ben ik verder gegaan, de spullen voor de oude slaapkamer staan erin en die ruimte is super netjes opgeruimd, toen ben ik ook gelijk het washok gaan uitmesten (ook daar moesten wat spullen naar de oude slaapkamer), ook die is nu netjes, alles wat naar boven moest is naar boven (nog niet opgeruimd, komt morgen), de spullen wat naar de kringloop moeten staan netjes in dozen, de serre is bijna weer leeg, op 1 kast na.
Dat ga ik morgen doen en ook de spullen voor de srapruimte want die staan er nog.

Nu wilde ik foto's laten zien van weer de lege serre, maar tijdens het opruimen zag ik mijn fototoestel ergens liggen en dacht nog, dat is een gekke plek, die moet ik zo even ergens anders leggen anders ben ik hem kwijt, je voelt hem zeker al aan komen he :-)? ja vergeten het fototoestel te pakken en nu weet ik echt niet meer waar hij ligt en ik heb geen fut meer om te zoeken
Vandaag dus enkel het stukje morgen doe ik de foto's erbij.

Nog 1 dagje ploeteren en dan kan het allerleukste beginnen, het inrichten van de serre, ik popel om daar mee te beginnen.
Maar voor nu hang ik helemaal  versleten op de bank en ben met geen 10 paarden er meer vanaf te krijgen.
Foto van de serre hoe hij was voordat ik hem voor de laatste keer ging opruimen
Foto van de serre gisteren eind van de dag
 

Tot morgen, groetjes jacoline
 

2 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een gesjouw allemaal! Sjouw je jezelf niet helemaal voorbij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind jij het gek dat je helemaal versleten op de bank hangt? Nee toch hè.Wat heb je een werk verzet zeg Wat zal het een ander gezicht al zijn.Ik ben benieuwd
      Gr. ma

      Verwijderen