Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zondag 24 februari 2013

dag 37 van 346- interne verhuizing is klaar-foto van de tas die ik wil maken

He he, de interne verhuizing is klaar, alle spullen hebben een plek gekregen, manlief heeft vanochtend de laatste dingen uit deze kast gesjouwd naar de nieuwe plek

Al met al waren we nog een dag zoet met de laatste dingen op te ruimen, sommige dingen heb ik wel tig keer in mijn handen gehad voordat ze op de juiste plek lagen.
In de serre liggen nu nog wat dingen voor de kringloopwinkel (vind het dan weer zonde om weg te gooien), spullen dat naar mijn winkel moet, wat laatste spullen van jordi en nog twee tassen met spullen wat ik op de marktplaats wil zetten en dan is hij gewoon leeg.
De kast staat op de oprit, net zoals een tafel, verder staan daar nog tig zakken troep en een bank, die waren niet meer geschikt voor een tweede leven en gaan morgen naar de stort.
Het is gewoon heerlijk om zo'n opgeruimd huis te hebben.
Als het morgen even kan ga ik verf halen voor de serre, alles ziet er nog goed uit, maar ik wil 1 wand licht grijs verven.
 
Gisteren schreef ik al vluchtig over een tas die ik wil haken, het moet deze tas gaan worden 
Met deze katoen
Ik heb voor lichtere kleuren gekozen dan stond afgebeeld, de onderste 3 zijn creme ipv dat bruinige van de foto.
 
Ik wilde vanavond al beginnen met haken, maar ik ga lekker zitten lezen.
Tot morgen, groetjes jacoline
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen