Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

maandag 25 februari 2013

dag 38 van 346- tante hilde pop

Vandaag had ik mijn vrije dag en ik heb heerlijk gefreubeld.
Vanochtend ben ik eerst een tijdje met een jurk voor mezelf bezig geweest, maar dat ging niet zoals ik wilde dus na een uurtje in de hoek gegooid, komt wel weer eens.
Daarna ben ik uit het boek van tante hilde een pop gaan maken, het boek had ik in november al gekocht en hoe leuk ik ze ook vond, ik kwam er niet toe om er iets uit te maken.
Vandaag dus mijn eerste pop, oke ze heeft nog schoonheidsfoutjes, maar at zie je niet meer als ze aangekleed is.
Ik word af en toe zoooooooooo moe van mijzelf, staat er in het boek als je de beentjes wil aanzetten, let op dat je de benen goed legt dus niet achterste voren, voel je hem al aankomen, ja hoor ik lees het en toch zitten mijn benen achterste voren, had ik een kleine steek gebruikt dus dat was pielen met uit halen.

Verder zijn we vanmiddag langs de stort geweest, spullen naar de kringloop gebracht, verf gekocht voor 1 muur, spullen naar mijn werk gebracht, kortom de serre is op 2 tassen na echt leeg.
Het was een heerlijk relax dagje, jammer dat hij alweer voorbij is.

1 opmerking:

  1. Er komen vast meer dagen in de relax-modus ;-)
    Ondanks dat je poppetje het aardig koud zal hebben, kijkt ze toch erg blij :-) Ze is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen