Welkom op mijn blog

Wat leuk dat u mijn blog bezoekt, veel kijk plezier

zaterdag 2 maart 2013

dag 43 van 346- Ik heb het gedaan:-)

Vandaag zijn manlief en ik naar ikea in Breda geweest.
Heerlijk lopen sjoppen, toen geluncht daar toen weer verder de winkelkar vullen, had daar totaaaaaaaaal geen problemen mee:-)
Weet je nog een stukje van een paar dagen geleden, daar schreef ik zal ik het durven?, nou ik heb het dus gedaan hahahahha
De kleur hieronder geeft het zuurstok gehalte aan wat de kleur is/wordt in de serre
Zoonlief was hier even en hielp met een kast, volgens hem betekend ikea vooral in mijn geval, idioten kopen echt alles, hij vond zijn vader maar een watje dat hij het goed vond, hahahaha.
Morgen uitgebreide foto's van de ingerichte zuurstok roze serre.
 
Tot morgen, groetjes jacoline

1 opmerking: